Re: karty i/o

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 10:44:32 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> writes:

> Z blokowoscia urzadzenia tez nie problemu - tylko trzeba zamowic "lekko"
> podrasowane 16550, z 1KB FIFO np.

Sa takie zreszta :)

Tylko wciaz 8-bitowe, trzeba by dorobic jakis interface do PCI.

> Intel :-). Pare krokow juz zrobil - centronics w nowszej specyfikacji
> wspolpracuje z DMA, a serial to wkrotce bedzie USB.
> A w ogole to czekam na modemy PCI - mam nadzieje ze z zalozenia beda mialy
> tryb z wlasnym DMA na pokladzie...

Wiesz... watpie, czy beda. Moze okazac sie, ze juz nie bedzie zadnej
negocjacji, modemy bedzie sie ustawiac na stale na 2Mbps (czy 155 ATM),
i DMA czy chocby shared memory/PCI bedzie w tym ukladzie naturalne...

--
Krzysztof Halasa