Re: S3 ViRGE - OpenGL ?

Autor: Pawel Sikora (pawel_at_pmc.com.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 21:01:36 MET

Robert SŁawiński wrote:
> drivery driverami. kazda karta niby ma drivery, malo tego, nieliczne z
> nich maja certyfikaty zgodnosci z programami, a porozmawiaj z
> uzytkownikami najlepszych kart na rynku majacych support openGL (karty
> z intergraph: intense3D, GLZ1, GLZ2, GLZ6; dynamic picture oxygen3D
> 202, V192; elsa gloria L) ile maja problemow z tymi kartami i
> oprogramowaniem, na ktore to karty maja certyfikaty.
> nie sadze aby asus, ktory od niedawna zajmujaje sie kartami
> graficznymi robil lepsze lub nawet rownie dobre rzeczy od firm, ktore
> sa na tym rynku juz od paru lat, i to za podobna cene.
> [...]
Certyfikaty tez niczego nie dowodza - instalowalismy certyfikowanego
3DDemona do Softimage 3.5 na Alphe i wszystko bylo ok. do rozdzielczosci
1152. Jak sie wlaczylo 1280 to przy kreceniu viewplanem wylaczalo sie
menu po bokach. Microsoft na to ze w to nie wierza i ze beda sprawdzac
jeszcze raz.
Rowniez Oxygen ma problemy z mapowaniem tekstur na podgladzie - o robi
to tak powoli ze w ogole trzeba z tego zrezygnowac.

Pawel/