Re: Nowe PECET'y

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 19:32:14 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>eeeeeeeetam
>z 7 komputerow jakie stoja (I DZIALAJA) u mnie w domu
>tylko dwa maja wogole obudowe
>obudowy sa takie nieestetyczne :-)))
>a i odkrecac te wszystkie srubki zeby w srodku pogrzebac ... ueeee

Bez przesadyzmu. Komputery w obudowach maja trzy zalety:
1. Mozna je ustawiac w wieze (jak dobre komputery, to nawet
   wieze hi-fi
2. Jest na co polozyc popielniczke albo odlozyc papiery.
3. Jezeli maszyna wkurzy cie do tego stopnia, ze bedziesz mial
   piane na ustach, to sa mniejsze szanse na spowodowanie zwarcia.

Oczywiscie porzadna obudowa _musi_ byc z wieczkiem na zawiasach...

:-)

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl