Re: Komputer do prezentacji

Autor: Piotr Sokolowski (psokol_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 19:32:35 MET

 Dobry wieczor, ;-)

> powiedziec jaka minimalna konfiguracja laptopa wchodzila by w gre
> gdybym chcal cos takiego robic. Czy P100 z 16Mb RAM 850Mb na twardym
> monitor kolor z matryca aktywna i karta grafiki z 2Mb wystarczy?

 Pracowalem kiedys na takiej konfiguracji i bylo calkiem niezle,
dopoki nie pojawily sie obok desktopy P133, P166 z RAM 24, 32
z Video RAM 2, 4MB. Wtedy zaczelo pracowac sie znacznie gorzej :-))

 Powaznie: pomyslalbym o szybszym procesorze, tym bardziej ze
procki laptopowe sa zwykle "ciensze" od ich odpowiednikow
z destopow z uwagi na energy saving. Nie zawadziloby troche wiecej
RAM, chociaz 20MB. Karta, jezeli jest szybka powinna "stykac", z taka
iloscia pamieci. Zalezy tez o jakich prezentacjach mowimy :-).
Ja przygotowywalem pod PowerPoint i CorelPresents6 prezentacje z duza
iloscia bitmap(zdjecia), dzwiekow i innych bajerow. Srednia wielkosc pliku
25-30MB. Jak juz powiedzialem, do tego konfiguracja P100/16MB/2MB
wzglednie sie nadawala.

 Sie manko,

Piotr Sokolowski
psokol_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl