Re: Karty telewizyjne

Autor: A_Zet (adek_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 17:19:53 MET

Halo Mariusz,

> Nie. Dekoder teletekstu to przedewszystkim hardware.
> Na pudelku masz zaznaczone, czy dana wersja jest z dekoderem teletekstu.

Cos ostatnio sporo wypowiedzi powinno sie chyba zaczynac (w swietle Twego
postingu) od zlosliwej uwagi: PC WK klamie... Otoz ja pisalem wierzac
naiwnie, ze to co wyczytalem (PC WK 11/96 str. 14) polega na prawdzie ale
wyprowadziles mnie z bledu. Pozwola PT czytelnicy, ze zacytuje "periodyk":
"...Okazuje sie, ze karta (AVer FunTV Lite przyp. A.Z.) moze opcjonalnie
wspolpracowac z teletekstem, co jednak zalezy prawdopodobnie od wersji
oprogramowania...". A tu sie okazuje, ze jesli na pudelku jest zaznaczone -
jak piszesz - to autor z PC WK nie umie ;-) czytac :-O

Pozdrawiam
Adek