Re: Upgrade BIOS-u

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 14:39:28 MET

> Też mam Optimusa z AMI i zrobiłem sobie upgrade BIOS-u jakiś czas temu,
> korzystając właśnie z intelowskiego serwera. Nie zauważyłem jednak
> jakichkolwiek różnic w pracy komputera po upgrad'zie (a nowy BIOS miał
> numer o kilka cyfr wyższy od starego). Czy ktoś mógłby mnie oświecić, co
> daje taki upgrade?

Akurat trafiles na biosa, ktory wizualnie niczym sie nie rozni, ale w
praktyce
moze miec dodana obsluge Cyrixow, AMD, poprawiona wspolprace z niektorymi
kartami graficznymi... Dla ciebie jest to gowno warte, ale dla kogos innego
moze okazac sie bezcenne!
Jako przyklad: Biosy do plyt QDI od ver.1.0 do 1.7 wizualnie niczym sie nie
roznia, ale dopiero ten ostatni nie ma problemow z obsuga dyskow na Pio4...
natomiast ver. 1.83 to juz zupelnie inny bios...