Re: Generator d+wiOmegaku

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 09:54:49 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) writes:

> dla ulatwienia dodam, ze chyba na 100% uczelni polskich nauka informatyki
> polega na kretynskim i niczemu nieprzydatnym programowaniu badz poznawaniu
> chi-writera... a DO PRACOWNI STUDENTOM WSTEP WZBRONIONY!

Przesadziles. Nie wiem jak gdzie indziej, ale np. na PW to nie wyglada tak.
Tzn. nie wyglada takze dobrze, bo rzeczywiscie studenta, ktorego nic nie
interesuje, nie mozna niczego nauczyc, szczegolnie na starszych semestrach.

Ale, mimo wszystko, bez kontaktu z uczelnia troche trudno wyrobic sobie
poglady na bardzo wiele roznych tematow. To malo i duzo.

--
Krzysztof Halasa