Re: HTML a NewsGroup

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 09:27:30 MET

"Kuba" <Skryba_at_polbox.pl> writes:

> Czy na tutaj można używać stron HTML?

Nie ma to zadnego sensu. To tak jakbys pisal po chinsku.
Niektore readery nawet to wyswietla, ale to i tak zupelny bezsens.

> Bo IE 3.0 PL, którego używam pozwala na taki
> numer ale jednocześnie ostrzega, że nie wszystkie
> news.serwery takie strony wyświetlają.

News serwery raczej zadnych stron nie wyswietlaja, najwyzej wysylaja
readerom artykuly.

> PS. Czy ktoś ma kłopoty z odczytaniem PL-liter
> w tym tekście, a jak nie ma kłopotów to niech też
> da znać.

Klopot klopotem - akurat mam ustawione defaultowo polski zestaw znakow,
to je widze, ale Twoj mail/newsreader powinien dodawac naglowek MIME.
I to koniecznie poprawny naglowek. Raczej na 100% to potrafi, skoro potrafi
tez dac odpowiednie kody znakow (a to zawsze bylo dla niektorych readerow
najwiekszym problemem).

--
Krzysztof Halasa