Re: Help! Usenet

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 09:31:23 MET

"Kuba" <Skryba_at_polbox.pl> writes:

> Jak się przełączyć na inny usenet? Używam IE 3.0 PL + Mail & News.
> Jeśli dzwonię do Polbox-u udostępnia się info.nask.pl lecz jakoś nie widać
> tam ludzi z Polski, raczej USA, UK, itp.
> Jeśli dzwonię do TP.SA ich usenet (prawdopodobnie TPSA.NEWS.PL) "podszywa
> się" pod info.nask.pl tzn. zastępuje wszystkie grupy robocze polskimi (same
> pl.*), których jest niewiele.
> Jeśli zaś chcę pobrać grupy z TPSA.NEWS.PL to zgłasza się jakiś błąd.

Hej... co takiego?

Musisz ustawic sobie wlasciwy news server, zadne newsservery nie podszywaja
sie pod inne. Niektore tylko nie udostepniaja wszystkich artykulow, a tylko
pl.* lub zadne.

No, troche sklamalem - ostatnio jeden z serwerow microsoft.com usilowal
podszywac sie pod inny serwer - ale juz minelo (prawdopodobnie).

--
Krzysztof Halasa