Re: Dysk SCSI i IDE

Autor: Zbyszek Czapnik (czapnik_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 21:10:33 MET

Jasne ze wykonalne! :))
Problem w tym ze nie zawsze! :((
Ustawienie dotyczy BIOSa kontrolera SCSI. Wiekszosc kontrolerow Fast SCSI
na to pozwala, Przy kontrolerach Wide SCSI jest to norma. Klopot z
najtanszymi modelami zwyklego SCSI ktore czegos takiego nie przewiduja.
Wtedy dysk IDE zglasza sie jako startowy.
Mialem problemy z dwoma roznymi kontrolerami firmy NCR (PCI).
Zero ustawien.
Plug & Pray..... Zapozno...... Spalony......

Obenie Kozystam z Adapteca i zero problemow.

Zycze milej zabawy z kontrolerem!
Polecam szczegolnej uwadze opis jumperologii.

Zbyszek

--
czapnik_at_free.polbox.pl

Z gory dziekuje za wszelkie uwagi i pozdrawiam!
Piotr Dabrowski