Re: Dysk SCSI i IDE

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 10:55:09 MET

"Piotr Dabrowski" <piotrdab_at_ks.onet.pl> writes:

> Mam u siebie dysk SCSI i chcialbym dodac dysk IDE, ktory ma byc tym drugim,
> tzn. bootowalnym ma byc SCSI. Czy jest to wykonalane, bo mi cos nie wychodzi?

To zalezy. Mozna nie podawac IDE w biosie - ale niestety DOS tego nie
zrozumie, nie wiem jak Win95, mysle ze NT juz powinno, Linux bez problemu.

Byc moze sterownik SCSI ma taka opcje, ze wstawia swoje dyski przed IDE.
Jesli nie ma, byc moze jest jakis upgrade BIOSu tego sterownika, ktory
to potrafi.

Ew. brak dysku w BIOS + sterownik w pamieci, jak juz ktos zauwazyl...

--
Krzysztof Halasa