Re: Internet News - problem

Autor: Rzeznik (rzeznik_at_plearn.edu.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 18:49:42 MET

Irek <Mohamed_at_intertele.pl> napisał(a) w artykule
<01bbfb0e$b6d8dc40$19baccc2_at_inter.intertele.pl.intertele.pl>...
> Mam problem z Internet News.
> Kiedy wybieram "Nowa wiadomosc" (off-line), wpisze cos
> i nastepnie wybiore "Oglos wiadomosc", zglasza mi sie
> "Polacz z..." Kiedy wybiore "Anuluj" to okienko
> z "Nowa wiadomosc" zamiera. Dzieje sie tak samo przy trzech
> roznych ustawieniach polaczenia.
> Jak robie to samo on-line, wszystko gra.

Spojrz do postow wczesniej, tam jest odpowiedz. Jesli nie mozesz, to:
1. Poczekaj po prostu jakis czas. On bedzie myslal, a potem wrzuci newsa do
folderu wiadomosci do ogloszenia. Taki juz jest.
2. Zmien opcje polaczenia na reczne (Grupy dyskusyjne - Opcje - Serwer -
Wlasciwosci).

Rzeznik