Internet News - problem

Autor: Irek (Mohamed_at_intertele.pl)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 14:47:41 MET

Mam problem z Internet News.
Kiedy wybieram "Nowa wiadomosc" (off-line), wpisze cos
i nastepnie wybiore "Oglos wiadomosc", zglasza mi sie
"Polacz z..." Kiedy wybiore "Anuluj" to okienko
z "Nowa wiadomosc" zamiera. Dzieje sie tak samo przy trzech
roznych ustawieniach polaczenia.
Jak robie to samo on-line, wszystko gra.
Czy ktos moze mi doradzic co z tym zrobic, zeby bylo ok ?
Instalowalem to juz kilka razy i dalej sie sypie.
Wczesniej mialem wersje angielska i bylo to samo.
Internet Mail and News 4.70.1155
W Internet Explorer 3.0 (4.70.1158) nie dziala mi funkcja
"Wyczysc historie" w Widok/Opcje/Przegladanie.
Rowniez ustawienie ilosci dni przez ktore ma trzymac strony
w "historia" nie dziala.
H E L P !!!

                  Irek from Poland
       E-Mail: Mohamed_at_intertele.pl