Re: Cyrix i Windows NT

Autor: Piotr Dabrowski (piotrdab_at_ks.onet.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 18:47:30 MET

> Czy ma ktoś doswiadczenia ze współpracy mikroprocesorów Cyrixa (P166) z
> Windows NT 3.5 lub wyżej ? Proszę o owentualne informacje na temat płyty z
> którą pracuje Cyrix

To zalezy jaka masz wersje procesora. Generalnie Cyrix pracuje poprawnie
z wersjami NT ponizej 4.0
A co do 4.0, to musi posiadac wersje procesora 2.7 lub wyzsza. Wersja 2.6
i nizsze pracuje rowniez stabilnie ale bardzo, bardzo wolno (wewn. cache
procesora przelaczany jest na na tryb Write Trough czy cos takiego, w kazdym
razie nie jest to Write Back)
Co do plyty, to u mnie siedzi to na Soyo HX z serii F2