Generator d¼wiêku

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Wed 08 Jan 1997 - 11:51:43 MET

On 1997-01-07 Grego said:
>Pascal byl, jest i chyba dlugo jeszcze bedzie, najlepszym jezykiem
>do nauczania programowania i do publikacji algorytmow.

Mnie kiedys uczono ALGOL'u zupelnie na sucho ...
Po prostu nie by’o komputera i pisalismy programy
a papierku a asystent sprawdzal. Trwalo to 1 semestr
a uprzednio tez przez 1 semestr mielismy "metody
numeryczne" poczawszy od maszyny Turinga ...
Zywy komputer zobaczylem pare lat potem i byl to
Compucorp 400 z implementacja jezyka BASIC.
Duzo pozniej juz na wlasnym PC (286 16MHz)
korzystalem z Turbo Basic a ostatni kupilem
Turbo Pascal 6.0. Uzywam tego bardzo rzadko ale
napisalem sobie kilka prostych programow.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;35;47mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive