Re: Generator dźwięku

Autor: Witold Kopacz (wkopacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 11:32:56 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
[...]
: co to znaczy szkoda ze w TP i to w dodatku z wykrzyknikiem ????
: Pascal byl, jest i chyba dlugo jeszcze bedzie, najlepszym jezykiem
: do nauczania programowania i do publikacji algorytmow.
: Do tego ostatniego celu jest nalepszy ze wzgledu na czytelnosc
: i na latwa "reczna" translacje. Algorytmy napisane w Pascalu
: przelozyc na C, BASIC czy assembler czy jeszcze co innego, to
: naprawde zadna sztuka, czego z cala pewnoscia nie mozna powiedziec
: naprzyklad o C.

Jak juz napisalem nie mialem na celu dyskutowac na temat wyzszosci
jednego jezyka programowania nad innym (TP v. C/C++), lecz jedynie
zasugerowac ze pewne konstrukcje jezyka sa nieprzenaszalne ... .
Mam tu na mysli dolaczanie plikow *.obj powstalych dzieki
binobj.exe do modulow TP np.: *.wav, *.drv itp.
Jesli ktos pisze dosc duzy projekt w C/C++ to ma w tym momemcie
maly problem ...

: Szkoda ze tylko w TP moze byc wylacznie komus kto nie zamierza
: sie nic nauczyc tylko zerznac pare gotowcow, wstawic do wlasnego
: programu i potem rznac programiste cala geba.

^^^^^^^Wiem ,wiem ja tez miewam kiepskie dni .....

Kalamiam sie,
                        WitKo.