Re: Generator d+wiOmegaku

Autor: Robert Maron (robmar_at_mimuw.edu.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 22:42:04 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:
: ehh... musialem ostatnimi czasy wrocic z wielkim bolem do pisania programow.
: z wielkim bolem, bo czekal mnie tp... ilez to czasu zmarnowalem tylko dlatego,
: ze nie wolno mi bylo zrobic petelki if .. a potem goto ;) moze to i jest
: ladnie, ale nie jestem przekoanany czy naprawde efektywne.

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

pytanie kontrolne: musiales poprawiac cudze (duze) programy ?
pielegnowac wlasny (grupowy) system przez kilka lat ?

szukac bledu ?

zmieniac kod z powodu zmiany specyfikacji (widziales duza,
formalna specyfikacje, powiedzmy protokolu w duzej sieci, powiedzmy
telefonicznej ?) ?

bo staram sie ustalic, czy mowimy o:

* pisaniu oprogramowania
* napisaniu podrecznego skryptu jednorazowego uzytku
* stylu programowania z m$

;)

: karpio (sorry ze troche nie na temat)
ja tez; nie traktuj mojej wypowiedzi jako agresywnej,
ale sam narzekasz na m$ czasem, zrozum moje wzburzenie;
a wzburzam sie z pozycji osoby pracujacej w rejonie
sasiadujacym z bezpiecznym programowaniem;

robert (juz sie nie wzbudzam)

--
robmar_at_cs.kun.nl                      finger robmar_at_hera.cs.kun.nl
(robmar_at_mimuw.edu.pl              http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar)