Re: Generator d+wiOmegaku

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 22:44:07 MET

In pl.comp.pecet Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:
: > Pascal byl, jest i chyba dlugo jeszcze bedzie, najlepszym jezykiem
: > do nauczania programowania i do publikacji algorytmow.

Byl dlugo i przestal. Teraz nie licza sie algorytmy - teraz licza sie
obiekty.

: ehh... musialem ostatnimi czasy wrocic z wielkim bolem do pisania programow.
: z wielkim bolem, bo czekal mnie tp... ilez to czasu zmarnowalem tylko dlatego,
: ze nie wolno mi bylo zrobic petelki if .. a potem goto ;) moze to i jest
: ladnie, ale nie jestem przekoanany czy naprawde efektywne.

Ano prawda - dydaktycy zaslepieni w programowaniu strukturalnym zapominaja
o tak typowym przypadku jak czesta w zyciu potrzeba zakonczenia petli przed
czasem...

: dla ulatwienia dodam, ze chyba na 100% uczelni polskich nauka informatyki
: polega na kretynskim i niczemu nieprzydatnym programowaniu badz poznawaniu
: chi-writera... a DO PRACOWNI STUDENTOM WSTEP WZBRONIONY!

Smiem twierdzic, ze u nas jest troche inaczej. A juz na pewno nie uczymy
Chi-Writera, a wstep do pracowni studenci maja w wiekszosci wolny.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |