Re: Mr BIOS do ASUSA

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 21:28:50 MET

In pl.comp.pecet Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> wrote:
: Ja - zapewne w przeciwienstwie do Ciebie testowalem - ten BIOS. Pelna
: liste tego co "mam, a czego nie maja inni" znajdziesz na
: www.mrbios.com.

To w druga strone - Plyta Intel Endeavour, po zainstalowaniu mrbios'a:

1. Trace mozliwosc ustawiania parametrow portow na plycie - musi to
   byc COM1/2 i LPT1.
2. Trace wiekszosc opcji ustawiania PCI i PnP.

3. BIOS sie 'rozbija' po systemie - przestal dzialac modem [dopiero
   musialem napisac programik ktory wylaczy przerwanie na COM1, bo mrbios
   ustawia je aktywne], w skanerze swieca sie diody non stop.
4. WinNT przestal obslugiwac CD-ROM - samotny slave na drugim kanale

Ale i tak fakt ze studenci nie moga juz zmienic hasla powoduje ze
uzywamy MRBIOS, zamiast oryginalu...

Jarek.