Re: Mr BIOS do ASUSA

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 22:02:31 MET

Sat, 4 Jan 1997 13:31:35 +0100, "Leszek A. Szczepanowski"
<twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

> [...]

Cos tendencyjnie Ci sie wycielo...

Ja - zapewne w przeciwienstwie do Ciebie testowalem - ten BIOS. Pelna
liste tego co "mam, a czego nie maja inni" znajdziesz na
www.mrbios.com.

Praktycznie stwierdzilem, ze MRBIOS w modzie 3 mial lepszy transfer
z/do HDD niz Award w pio4 (swoja droge ciekawe czy mrbiosowe pio4
poszloby z ultra-ata). I jeszcze logiczne menu.

>To jest kolejny przejaw przekory. Nie da sobie wytlumaczyc ze Award
>jest bezsprzecznie lepszy, tylko proponuje badziewie.

Aha! No to wymien w czym Award jest "bezsprzecznie" lepszy od
MR-BIOS-a. A moze nie wiesz, tylko tak sobie glupoty gadasz?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --