Re: ankieta

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 20:38:57 MET

> a na co Ci to?
> z tych wynikow wynikalo jasnoi tylko jedno - na ankiete odpowiedzialo
> w przewazajacej wiekszosci skonczone lamerstwo.
> (wybor fachowcow bylby diametralnie odmienny)

w takim razie czy moglbym prosic przynajmniej kilku fachowcow o swoja opinie?
jest mi to potrzebne do napisania malego referatu. rzecz jasna mam swoje
zdanie, ale jak wypisalem to mi wyszlo w 90% na temat sprzetu, windows95,
fuzji firm i innych bzdur rynkowych i odrobinke o internecie... nie jestem
przekonany czy nie mysle za bardzo jednostronnie ;)

karpio