Re: G'95 i fonty.

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lódz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 21:30:32 MET

At 13:17 97-01-07 +0100, you wrote:
>Mam problem z G'95 i TrueType'owymi fontami. A mianowicie, ustawiajac
>w jakims programie font Courier New CE, windoza zamiast moich
>spragnionych CE, podstawia mi jakiegos Couriera nieogonkowego. To
>samo jest z Times New Roman. Poza tym, juz sie przestalem przejmowac,
>ze w jakims programie font istnieje, choc w menu Fonty w panelu
>sterowania go nie ma. Po prostu pojawia sie i znika :).

  A ja mialem takie przygody:
  Mozna sobie obejrzec polski font w takim specjalnym okienku.
  Pierwsze okienko pokazuje OK. Drugie okienko otwarte z tym samym
  fontem pokazuje ogonki OK. Ale kolejne okienko mimo wyraznego
  wskazania nazwy na CE pokazuje juz tylko font bez ogonkow. Kolejne
  to samo.

--
Romek