Re: Jaka plyta

Autor: Pawel Federowicz (pfederow_at_hotmail.com)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 19:18:22 MET

> a moze Asus.

Polecam Asusa, osobiście posiadam od 1,5 roku Asus P55TP4XE - nie mam z nią
żadnych problemów, nie wiesza się, chodzi z wszystkim ... czego więcej
można chcieć. Gdy ją kupowałem była tylko do Pentium 133 (wtedy nie było
jeszcze nic innego), a w miarę ukazywania się wyższych procesorów firma
udostępniła upgrade biosa, tak, że w tej chwili może chodzić z P166.
Polecam ...
Pozdrowienia ... Paweł

Paweł Federowicz
pfederow_at_hotmail.com                       <-- preffered
pfederow_at_novell.zarz.agh.edu.pl