Re: Produkty Microsoft'u

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 23:13:58 MET

StaCH_at_tpnet.waw.pl wrote:

>Dla mnie normalny uzytkownik to jest baba, ktora umie obslugiwac
>program ubezpieczeniowy,
>ksiegowy, rachunkowy, apteczny, biblioteczny, sprzedazy itp.
>Czy takiemu uzytkownikowi potrzebny jest system operacyjny? Ano owszem
>i to dobrze dopasowany do realiow pracy na komputerze. Czy musi sie na tym
>systemie znac? Wcale nie, wystarczy jesli osoba dokonujaca instalacji
>systemu/oprogramowania zadba o to aby po podaniu nazwiska i ew. hasla
>uruchamial sie znajomy program badz proste parulinijkowe Menu.
>Czy takiemu uzytkownikowi potrzebne jest jakiekolwiek Windows?
> [...]

Zgadzam sie w 80% - taki procent 'moich' userow jest w stanie
z powodu swoich ograniczen mentalnych pracowac tylko z jednym
tekstowym programem naraz. Ci pracuja i beda pracowac w DOSie,
majac w menu dodana mozliwosc uruchamiania windy 3.11 (czasem
musza wypelnic przygotowana przez kogos madrzejszego formatke
w Excelu). Pozostalym 20% chce zainstalowac OS/2, bo wiem ze
sa w stanie wykorzystac wielozadaniowosc, mozliwosc 'przerzucania'
danych z jednej aplikacji do drugiej i kilka innych 'bajerow'.
Ta proporcja ( 20:80) ciagle sie poprawia w miare przechodzenia na
emeryture starych pracownikow i zatrudniania mlodych - jeszcze
dwa lata temu bylo mniej wiecej 5:95

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl