Re: Dysk wariuje

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 18:44:29 MET

"R. S." <ditrskor_at_pbg.pl> wrote:

>Wyprobowac nie zaszkodzi, ale wydaje mi sie, ze roblem lezy na
>przecieciu Second Channel, >528MB i driverow do sterownika na plycie.
>Czy jest mozliwe odpalenie drugiego kanalu BEZ ZADNYCH driverow ?

Tak. Dzialaja bez zadnych dodatkowych driverow. Dziala mi takze
konfiguracja, gdzie na kazda tasme podpinam po dysku, kazdy jako master.
tylko to nieszczescie o nazwie quantum mi nie chce dzialac.

>Pytanie dotyczy i DOSa, i OSa. Chyba dyski, ktore dzialaly byly dyskami
>IDE - i moze tu lezy pies pogrzebany ?

przeciez caly czas mowie o dyskach IDE/EIDE. Podlaczalem naprawde rozne
dyski, co kto przyniosl do kopiowania :)))

>Konflikty zasobow (IRQ, I/O, DMA) wykluczam - potrafisz je chyba
>wyeliminowac (sprawdz najwyzej karte sieciowa).
>--
>Radoslaw Skorupka

IRQ i I/O nie wchodza w konflikty. Jesli chcesz to ci moge podeslac
diagnostyke, sciagnieta z OS.

Dysk byle jak chodzi mi przy wykorzystaniu driverow do plyty.
drivery IDE dostarczane przez IBM wykladaja ten dysk totalnie.
Dysk jest prawidlowo wykrywany w bios.

Dziwna sprawa. Ktos mi przyslal prywatnym mailem info, ze w tych modelach
prawdopodobnie jest walnieta elektronika. to ponoc taka partia.
Ale jak jest naprawde, tego chyba nikt nie wie.