Re: Dysk wariuje

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 23:13:21 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> WARP 4.

> Juz podlaczalem roznej masci dyski, na bardzo rozne sposoby. Jedyne
> problemy jakie z nimi mialem, to zbyt wysokie PIO, lub tez sypiacy
> sie nosnik (bad sectors). Problemow z kanalem nie zauwazylem.

> Nie. Ten adres jest wolny. mam GUS na 220 i 3CX (MIDI), oraz ne2000 na 340.
> poza tym reszta wolna. Dysk sie zapala i juz nie gasnie przy jakiejkolwiek
> probie transferu na lub z nosnika.

> Hmmmmmm. to czemu inne dyski mi chodza dobrze tylko ten egzemplarz/typ ?
> ze starociami quantum 270MB nie mialem problemow. Jak podpinalem na 1 kanal
> [...]

Wyprobowac nie zaszkodzi, ale wydaje mi sie, ze roblem lezy na
przecieciu Second Channel, >528MB i driverow do sterownika na plycie.
Czy jest mozliwe odpalenie drugiego kanalu BEZ ZADNYCH driverow ?
Pytanie dotyczy i DOSa, i OSa. Chyba dyski, ktore dzialaly byly dyskami
IDE - i moze tu lezy pies pogrzebany ?

Konflikty zasobow (IRQ, I/O, DMA) wykluczam - potrafisz je chyba
wyeliminowac (sprawdz najwyzej karte sieciowa).

--
Radoslaw Skorupka
 mailto://R.Skorupka@pbg.pl