Re: S3-Virge a OPEN-GL

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 14:00:00 MET

Kuba wrote:

> Chce kupic karte z S3-Virgem i nie wiem jaka mam wybrac?
>
> Niektóre drozsze karty z układem S3Virge mogą wspomagać hardware'owo prace
> w OPEN-GL.
> (Informacja z artykulow w Computer Graphic World)

przeczytaj w listopadowym numerze cgw artykul "3d accelerators round
two". to sa jedyne karty, ktore maja pelna implementacje bibliotek
openGL. jesli karta ma byc uzywana do gierek to z pewnoscia s3-virge
zapewnia jakis tam poziom kompatybilosci. moze nie miec mip, lub efektow
pogodowych, ale bedzie chodzic i chodzic moze nawet niezle. jesli jednak
chcesz jej uzyc to aplikacji typu architektonicznego lub animacji to
radze o niej zapomniec a raczej zainvestowac w szybszy procesor, ktory
bedzie sie biedzil nad software'owa emulacja openGL, z ktora to
przychodzi kazdy program tego typu.
mam nadzieje, ze nie namieszalem za bardzo. jesli bedzie cie
interesowalo porownanie kart z dopalaczem3D daj mi znac prywatnie
powinienem gdzies miec jakis artykul, ktora karta, co robi, jak szybko i
dlaczego taka droga?.<rs>.