S3-Virge a OPEN-GL

Autor: Kuba (Skryba_at_polbox.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 02:07:31 MET

Chce kupic karte z S3-Virgem i nie wiem jaka mam wybrac?

Niektóre drozsze karty z układem S3Virge mogą wspomagać hardware'owo prace
w OPEN-GL.
(Informacja z artykulow w Computer Graphic World)
Tansze dostepne w Polsce nie maja zadnych sterownikow do OPEN_GL.
Czy jest to zwiazane z konkretnym rozwiazaniem na uzytym karcie, czy jest
to tylko sprawa odpowiednich sterowników pod Windows'y?

Bede wdzieczny za odpowiedz lub e-mail'a: Skryba_at_polbox.pl