Re: BIOSY roznej masci....

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 11:06:45 MET

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com) wrote:

> Po NT tez Gravis nie chodzi i nikt bardzo nie placze...

Jakto nikt nie placze! ;-) Tylko przez Gravisa nie moge jeszcze
wywalic calkowicie G95. Mam do wyboru: albo dokupic klona sb16 i zajac
sobie ostatni wolny slot ISA (a tego nie chce robic), albo czekac
az Gravis wypusci drivery pod NT. Ostatnio widzialem gdzies, ze
zapowiadaja je na maj, ale jak doswiadczenie uczy pojawia sie pewnie
dopiero na wakacjach. A bardzo chcialbym zejsc do tylko 3 systemow
operacyjnych na dysku :)

Tomek

PS. I znam kilka osob, ktore sa w podobnej sytuacji: przy win95
trzyma je tylko gravisacja ;-)