karty i/o

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Sun 05 Jan 1997 - 09:49:56 MET

On 1997-01-04 Grego said:

>jak to skad ?
>kazdy rozsadny soft do seriali pracuje na przerwaniach,
>wiec po prostu przerwania przychodza czesciej

Zapomniales doczytac, ze jemu chodzi o nadawanie a nie odbior
bo nadawanie nie musi pracowac na przerwaniach zreszta odbior
tez niekoniecznie a po drugie z czestotliwosci wywolywania
przerwan nie wynika szybkosc portu, szczegolnie UART'ow
buforowanych FIFO. Stad w DSZ jest parametr (mnoznik) dla
UART'a pedzonego wielokrotnoscia standardowego 1,8.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;37;44mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive