Re: Mr BIOS do ASUSA

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 13:31:35 MET

On 4 Jan 1997, Andrzej Karpinski wrote:

> hm... a moglbys uscislic (najlepiej wypunktowac) w czym jest taki
> lepszy? ladniej wyglada? masz cos czego nie maja inni? slyszales bo
> ktos tak powiedzial? ...

To jest kolejny przejaw przekory. Nie da sobie wytlumaczyc ze Award
jest bezsprzecznie lepszy, tylko proponuje badziewie.

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |