Produkty Microsoft'u

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Sat 04 Jan 1997 - 16:28:59 MET

On 1997-01-04 mmorgan said:
>Mnie jednak interesuje dlaczego te systemy sa takie ?
>Czy jest to wina projektantow/programistow, ktorych to zadanie
>przeroslo = ?
>..... ich niedbalosci ? ....... a moze celowe dzialanie aby wydac =
>kolejne wersje, a po drodze kilka update'ow ?

Moim zdaniem jest to problem "tanich i spieszacych sie"
programistow i brak fachowego merytorycznego nadzoru nad
caloscia od etapu zalozen poczawszy na wersji sprzedaznej
konczac.
Ale moze byc spola z producentami sprzetu aby sobie nawzajem
nakrecac koniunkture wykorzystujac sklonnosci "snobistyczne"
potencjalnych klientow.
Dla snobow liczy sie posiadanie "najnowszych" nie zawsze dobrze
dzialajacych wersji wszelakiego sprzetu/oprogramowania.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;31;45mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive