karty i/o

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Sat 04 Jan 1997 - 16:29:05 MET

On 1997-01-02 KARPIO said:
>pozwalajacych "podbic" predkosc transmisji przez rs poprzez
>zwielokrotnianie zegara? potrafia to karty zyxela (x2, nowsze nawet

Robilem kiedys proby z wymiana kwarcu z 1,8 na 7,2 (dokladnie 4 razy
szybszy niz oryginalny) w modemie wewnetrznym ACTIVE z UART 16550AF.
Testowany port (Modem Doctor) dzialal natomiast modem nie chcial
pracowac z tak popedzonym UART'em. Nie wiem czemu i nie mialem czasu
aby zglebiac problem ..Byc moze kwarc "pedzil" jeszcze
cos innego w modemie ... Z oprogramowania przypominam sobie jedynie
DSZ gdzie mozna podac odpowiedni parametr informujacy, ze zegar
jest n -razy szybszy niz standardowy.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;37;45mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive