Re: Cyrix + ViRAGE

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 12:41:19 MET

Sat, 04 Jan 1997 10:39:31 +0100, Domin 'Alien' Wnek
<domin_at_elektron.pl> napisał(a):

>No ja nie wiem, na prawie wszystkich grach jakie puszczalem na Cx P-133+
>(np. Longbow, Quake etc.), Cx dzialal tak samo dobrze, lub nawet troche
>szybciej niz dobrze skonfigurowane Pentium 133.

Niestety, nie jest to prawda.

>Jesli chodzi o programy
>b. intensywnie wykorzystujace koproca (LightWave), to nie wiem , nie
>porownywalem.

A jak tak. Nawiasem mowiac Quake b. inrtensywnie wykorzystuje
koprocesor.

>Wracajac do ORYGINALNEGO tematu: Cyrix dziala doskonale z Virge, ale
>polecam firmowa karte (np. Diamond Stealth 3D 2000), jest z nia bardzo

Jezeli Cx dziala doskonale z Virge, to Pentium bedzie dzialal jeszcze
lepiej :)

>malo problemow (poza driverami - po wersji beta byly dwie wersje final,
>obie z mniejszymi mozliwosciami niz ta beta!!!; ja dalej mam
>zainstalowana bete), a refresh ma nawet do 100 Hz przy 1024 na 64K.

Niestety, karty Diamond - mimo iz bardzo dobre - to slyna ze
skomplikowanych, lekko niedorobionych driverow o duzych mozliwosciach.
Taka mieszanka.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --