Re: BIOSY roznej masci....

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 12:41:23 MET

4 Jan 1997 11:13:47 +0100, zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla,
T.Uni. of Lsdz, PL) napisał(a):

> No wiec sie domyslam, ze przemawia do ciebie konfigurowalnosc
> komputera z BIOSa Awarda.

I w miare logiczne rozplanowanie. Ale i tak do MR-BIOS sie nie umywa -
to wzor.

> Ja to tez doceniam ale ....
> Czy ktos ma rozeznanie na temat szybkosci BIOSow roznych firm.
> Tzn. czy ktos stwierdzil, ze jego komputer jest szybszy z BIOSem
> Awarda a wolniejszy np z BIOSem American Megatrends ?

Mnie z MR-BIOS-em zwiekszyl sie transfer do twardziela. Oczywiscie
tylko na testach, bo winda i tak wszystko zepsula :).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --