Re: DAC (covox) stereo ?

Autor: Juliusz Kisielnicki (jukisiel_at_freenet.hut.fi)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 19:44:08 MET

In article <5al8ov$qvq$1_at_site1.icm.edu.pl>, StaCH_at_tpnet.waw.pl says...

>Jakiego oprogramowania uzywasz do tego?

Sound Blastera 2.0 emuluje pod Win 3.1 programem lptdac.386. Jest on
urachamiany jako "386 enhacment" i wymaga sterownika do Sound Blastera.
Dzialaja z nim takze programy dosowe uruchamiane z windows (sprawdzilem player
Inertia). Ma tez dolaczony tekst zrodlowy, wiec mozna go przerobic na stereo.
Poszukaj go Alta-Vista pod haslem "covox",autorem jest jakis Niemiec.
Wavetable emuluje (tez pod win) program WinGroove. Instaluje sie jako
sterownik midi, sprawdzilem kupe programow i wszystkie dzialaja. Mozesz go
sciagnac z http://www.th-zwickau.de/~maz/trackers_without_frames.html
Powodzienia!
Juliusz Kisielnicki