Re: polbox c.d.

Autor: Tomasz Kepinski (tomk_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 01:32:02 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199701021213.NAA01334_at_malcolm.rmnet.it>...

> nie dosc ze bredze i obrzucam blotem
> to na dodatek jestem ignorantem i rzucam oszczerstwa
> (w tym Nowym Roku)

Wlasnie wrocilem z krotkiego urlopu (Sylwestrowego) i widze, ze musze
"interweniowac" :-))

Jestem szefem "Polboxu" (uwaga - nie jestem administratorem sieci).
Wymyslilem akcje zwiazana z bezplatnymi kontami oraz w najblizszej
przyszlosci prawdopodobnie stronami WWW.

Przesledzilem dyskusje n/t powyzszej uslugi oraz Pana korespondencji z
jednym z administratorow i oto moje spostrzezenia:

1) Kolega Krzeminski zareagowal rzeczywiscie za "ostro". Jest stara prawda,
ze to co napisane w liscie wysylajacemy wydaje sie delikatne, odbierajacy
zas widzi to czesto znacznie dosadniej.
Przyznaje - powinien to zalatwic inaczej (zwroce mu na to uwage).

2) Pana listy byly jednak rzeczywiscie troche nie fair.
Na zupelnie nie znanej podstawie napisal Pan szereg listow podwazajacych
wiarygodnosc free.polbox.pl (logowal sie Pan na inny serwis, wysylal listy
na inny adres, a nastepnie dziwil sie, opisywal i komentowal, ze to co
oferujemy nie dziala - i slusznie - NIE MOGLO dzialac.).
Dlatego wlasnie M.Krzeminskiemu zawiodly nerwy....
Prosze mu to wybaczyc....

Mysle, ze juz Pan wie - na wszelki wypadek jednak podam:

Jesli chcialby Pan zalozyc sobie bezplatne konto pocztowe w Polboxie to
wszystkie informacje mozna uzyskac (oraz natychmiast zalozyc konto) pod
adresem http://free.polbox.pl/.

Telnet na adres polbox.pl umozliwi zalozenie innego konta, ktore obsluguje
komercyjny dostep do Internetu (dial-up, email, obsluga wlasnego WWW etc.)
rowniez oferowanego przez nasza firme. Uslugi te sa jednak aktywowane
dopiero po oplaceniu abonamentu.
Mimo to jednak, kazdy posiada dostep (bezplatny) do sporej czesci uslug
serwisu on-line (informacje z Gieldy Papierow Wartosciowych, czesc bazy
oprogramowania itp).

Mam nadzieje, ze bezplatne konta pocztowe wszystkich zadowola. W
niedalekiej przyszlosci planuje umozliwienie posiadania bezplatnie swoich
stron WWW.
Na razie prosze jednak wziac poprawke, ze serwis http://free.polbox.pl jest
ciagle jeszcze w fazie testow. Obsluga kont pocztowych jest juz prawie do
konca zrobiona i wytestowana. ta czesc powinna zostac zakonczona do polowy
stycznia. Pozniej wystartuja prace nad obsluga WWW oraz angielsko-jezyczna
wersja opisow.

Aha - niestety nie czytuje regularnie grup dyskusyjnych.
Na te listy zwrocili mi uwage przyjaciele.
Jesli Pan lub ktos inny chcialby sie ze mna skontaktowac (aby np.
odpowiedziec na ten list lub zasiegnac informacji)
prosze pisac na adres tomk_at_polbox.pl .

Serdecznie zapraszam!

Z powazaniem,
Tomasz Kepinski