Re: internet via satelite

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 01:45:09 MET

On Sat, 4 Jan 1997 01:15:03 +0100, Miroslaw Wisniewski wrote:

>Szukam informacji na temat sciagania internetu via satelite. W niemieckim Telecomie widziałem to urzadzenie w cenie 2999 DM. Czy ktoś wie coś więcej na ten temat - jak to działa?.
> Nadawca: Romuald Sztukowski

Tak. Firma ATM chciala cos takiego uruchomic. Po pierwszym ogloszeniu o tym
w gazetach, Ministerstow Lacznosci w trybie natychmiastowym cofnelo im
koncesjie na swiadczenie uslug internetowych, mimo iz jak sie okazalo
owo satelitarne lacze bylo wlasnoscia Telekomuny S.A. a ATM tylko
pomagal w jego uruchomieniu.

W Polsce jak wiadomo panuje wolnosc i demokarcja: jak sobie ktos postawi
satelite bez cyrografu od kwasa, to mu zaraz uprzyjemnia zycie.