Re: polbox c.d.

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 13:12:59 MET

On Thu, 2 Jan 1997 10:43:15 +0100, Jerzy Kedra wrote:

>Wrrr, a Ty chyba masz klapki na oczach. Czyta e poprzedni list?
>Bo z mojego punktu widzenia sprawa wygl da tak: nie do , e korzysta
>z darmowego konta, nie do e winna jest jego ignorancja to jeszcze
>rzuca oszczerstwa.

jak to sie milo na pececie robi
(w tym Nowym Roku)

a i ze mna coraz gorzej
(w tym Nowym Roku)

nie dosc ze bredze i obrzucam blotem
to na dodatek jestem ignorantem i rzucam oszczerstwa
(w tym Nowym Roku)

ja tego w swoich mailach n/t polbox'u nie zauwazylem
widac slepne i glupieje na starosc

dobrze ze sie zjawia nowy narybek
(w tym Nowym Roku)
inteligentny i dobrze wychowany
bedzie sie od kogo uczyc

Grego

P.S.1. Dwa ostatnie wersy to byla ironia.
P.S.2. Musialem dodac P.S.1. bo by sie ten inteligentny
       nowy narybek nie zorientowal.

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi