Re: Filtry do monitorow

Autor: Jaroslaw P. Jarzebowski (jpj0_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 17:08:09 MET

Radoslaw Poplawski wrote:
> Nie wiem jak jest w przypadku monitorow (bo nie mam "dawki"
> porownawczej), ale w przypadku telewizorow roznica pomiedzy delta a
> trinitronem juz praktycznie sie zatarla, a nawet niekiedy obraz z
> Delty jest lepszy niz z Trinitrona (Panasonic 8-bit vs Sony Trin.).
  ^^^^^^

> No i Diamondtrony zamontowane w CTX sa do bani.
>
> Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
Witam !
Czy aby napewno Delty? Dawno takiego kineskopu nie widzialem
(no moze poza monitorami komp.).
Dla ulatwienia rozmoznania uklad pikseli:
Delta: o o o Trynitron : ||| |||
        o o o ||| |||
         o o o

od tylu uklad dzial :
Delta: o Trynitron : o o o
        o o

Wiele firm stosuje kineskopy o ukladzie dial typu trynitron
ale tego nie podaje ( nazwa zastrzezona? :) )

 Jaroslaw P. Jarzebowski (JPJ)
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.
Polbox On-Line Service              Internet Services Provider
+48 22 6656363                                Web Pages Design
FREE EMAIL ACCOUNTS                      http://free.polbox.pl