Re: AMD vs Cyrix (bylo: Cyrix)

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 17:20:59 MET

In pl.comp.pecet Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
: czys ty sie wsciekl z tym koprocesorem i z tym pentium ?
: a komoz to robi roznice koprocesor 2 razy szybszy?

Mnie :-). Czasem jeszcze pisze programy, i 2 razy moze oznaczac 10minut,
godzine, dzien....

A w momencie kiedy operacje FP sa szybsze niz integer - to ja oglosilem
upadek polowy dotychczasowej informatyki, co to zajmowala sie
jak tu dwa mnozenia zastapic trzema dodawaniami, a zamias zmiennego
przecinka uzyc liczby calkowitej.

Coraz czesciej sie pewnie okaze, ze programy koprocesor uzywaja na potege.

Pytanie - byle ogladanie obrazkow jpg z www angazuje juz koprocesor,
czy jeszcze nie?

: Wlasnie wyprobowalem w moim komputrze upgrade
: (bo trafila mi sie okazja zrobic to za darmo)
: z intela DX4/100MHz na AMD 5x86/133MHz. Wrazenia -
: przyznam bardzo mieszane. W niektorych testach
: wzrost mocy obliczeniowej przekracza znacznie
: "najwyzszy mozliwy" (dokladniej - niemozliwy)
: wzrost 33%, co swiadczy o znacznej optymalizacji
: tego procesora w porowaniu z wyjsciowym 486

Ale Pentium tez jest tutaj zoptymalizowane.

Jarek.