Cyrix

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Thu 02 Jan 1997 - 18:47:22 MET

On 1997-01-02 radek said:

>Czy to znaczy, ze win ma taki "latwostrawny" kod, a DOS-owe (i inne
>systemy) programy moga miec tak porabany kod, ze procesor pada?

Jak jest z Windows tego nie wiem, ale dostalem do zainstalowania
komputer 486DX2/66, ktory chodzil pod DOS'em a pod Multiuser DOS'em
padal regularnie po czasie zaleznym od temperatury zewnetrznej.
Na procesorze wiatrak sie krecil, smar silikonowy byl wiec podejrzewalem
wszystko inne az wreszcie pozostal tylko on. Zmniejszylem zegar z 33
do 25 MHz i przestalo padac.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;30;46mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive