Re: ANKIETA!!!

Autor: Radoslaw Poplawski (radek_at_wro.ternet.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 13:48:58 MET

2 Jan 1997 11:24:11 GMT, pashen_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Grzegorz
Paszka) napisał(a):

>Niestety musiałem zaufać temu co ustawiłem, bo monitor nie daje mi możliwości
>sprawdzenia z jaką częstotliwiością pracuje karta.
>Może ktoś posiada jakiś pewny programik, który miałby :
>Accepted by Radek and $M . ;-)

Winbench 96? Ale to krowa...

>no i jeszcze pokazywał częstotliwość karty.

He, he, he... To trzeba rozwiazac hardware'owo!

>Tu jest problem , mam 2 Mb wbudowane. :))
Wystarczy przeciac jedna nozke :))).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --