Re: ANKIETA!!!

Autor: Grzegorz Paszka (pashen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 12:24:11 MET

Radoslaw Poplawski (radek_at_wro.ternet.pl) wrote:

> A jak sprawdziles ta czestotliwosc? Monitor wyswietlil czy po prostu
> taka ustawiles i wydawalo Ci sie, ze taka jest?
Niestety musiałem zaufać temu co ustawiłem, bo monitor nie daje mi możliwości
sprawdzenia z jaką częstotliwiością pracuje karta.
Może ktoś posiada jakiś pewny programik, który miałby :
Accepted by Radek and $M . ;-)
no i jeszcze pokazywał częstotliwość karty.

> PS. Wyjmij drugi MB & try again.
Tu jest problem , mam 2 Mb wbudowane. :))

Pozdrawiam
Grzegorz