Re: polbox c.d. - do GREGORIA

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 22:47:28 MET

Jerzy Kedra wrote:

> Wrrr, a Ty chyba masz klapki na oczach. Czytałeś poprzedni list?
> Bo z mojego punktu widzenia sprawa wygląda tak: nie dość, że korzysta
> z darmowego konta, nie dość że winna jest jego ignorancja to jeszcze ^^^^^^^^^^
jesli to do Grega to no comment.

> rzuca oszczerstwa.
>
> pozdrawiam - Jurek

Patrzcie co to sie porobilo.
Jest taki czlowiek od tygodnia na PECEC-ie, cos poczytal, mysli ze wie wszystko i juz obrzuca
g.... starych wygow. Grego, moge tylko podziwiac Twoj stoicki spokoj.
A tak swoja droga to Twoje "va fan kulo" doskonale odnosi sie do tego klienta.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz