Re: Cyrix

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 08:38:27 MET

Tomasz Lisowski wrote:

> Czy moze ktos mi doradzic czy jest sens pakowac sie w Cyrixa 166 czy tez
> kupic P166. Nikt z mioch znajomych nie doswiadczenia z Cyrixem 166, czy
> jest szybszy od P166 , czy wszystko na nim "gra"
P166 jest lepszy bez dwóch zdań. Natomiast jest droższy. Jeśli Cie na
niego stać, nie ma się co wahać. Jeśli nie - powinieneś porównywać
procesory za tą samą cenę, czyli np Cx166 i P120 (ceny z
http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/cennik.html )
P120 prawdopodobnie podkręcisz na P133, Cyrixa raczej Ci się nie uda
podkręcić (chociaż gdybyś go wystawił na dwór... :).
Mimo podkręcenia Pentiuma Cyrix w WIN bedzie miał wiekszą wydajność,
natomiast jego koprocesor jest na poziomie P75, tak więc w Quak'a nie
pograsz, do 3DStudia też sie nie nadaje.

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)