Karta muzyczna + tuner radiowy

Autor: Grzegorz Paszka (pashen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 12:56:08 MET

Witam.
Chce se kupic karte SBVibra .
Jestem na nia zdecydowany, mam tylko jedna watpliwosc.
Sa z tunerami radiowymi i bez, roznica w cenie niewielka jakies 20zl
Pomijam problem przydatnosci tunera radiowego, gdy ma sie zwykle radio.
Chodzi mi o aspekt techniczny, jak dobrze to dziala. Czy sa szumy, czy ich
nie ma. Czy jest to technologia znany, czy nie.
I czy ktos to mial, i jakie sa jego doswiadczenia.

Grzegorz