Re: Grafika do strony WWW

Autor: Jacek_Matusiak (st1043_at_PROBLEM_WITH_INEWS_DOMAIN_FILE)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 12:54:30 MET

Martin Morgan (MMORGAN_at_envirolink.org) wrote:

: Wlasnie tworze sobie strone WWW, gdzie chcialbym umiescic animowany =
: napis ' My Home PAGE' . Jednak przy tworzeniu kolejnych klatek przy =
: pomocy PHOTO-PAINT'a 5.0 okazalo sie, ze w okolo czarnych jest biale =
: tlo, co koliduje z kolorowym tlem mojej strony. Wtedy wzielem tlo z =
: mojej strony i wstawilem je do kazdej klatki. Wszystko byloby OK gdyby =
: nie to ze kazda klatka zajmuje teraz ok. 12kB(10 klatek to 120 kB! ).
jest programik gifconstruction set....
za pomoca niego zrobisz na tej animacji transparentne tlo..
tzn. tlo na tej animacji bedzie bezbarwne i bedzie widac zwykle tlo
twojej strony www.
pozdrawiam

--
Jacek Matusiak,  Warsaw University of Technology
E-mail : st1043_at_meil.pw.edu.pl,    cyb_at_irc.pl