Re: Karta muzyczna + tuner radiowy

Autor: Piotr Łuczak (luczakp_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 18:25:31 MET

Grzegorz Paszka <pashen_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
> Witam.
> Chce se kupic karte SBVibra .
> Jestem na nia zdecydowany, mam tylko jedna watpliwosc.
> Sa z tunerami radiowymi i bez, roznica w cenie niewielka jakies 20zl
> Pomijam problem przydatnosci tunera radiowego, gdy ma sie zwykle radio.
> Chodzi mi o aspekt techniczny, jak dobrze to dziala. Czy sa szumy, czy ich
> nie ma. Czy jest to technologia znany, czy nie. I czy ktos to mial, i
> jakie sa jego doswiadczenia.

Dziala niezle, mam 4 stacje ustawione na bdb (szumy naprawde minimalne)
i 3 na tak sobie (wina anteny - w postaci kabelka) - karta ma tylko
gorny UKF. Aplikcja RadioAktiv, dolaczana do zestawu, czasem powoduje
bledy, np. jesli wrzuci sie ja do Autostartu niekiedy niepoprawnie sie
wyswietla. Programow do obslugi radia pod DOS nie ma, tylko Winda. Aha,
gdybys chcial kupowac Vibre bez radia to informacja dla Ciebie, ze
dodatkowa karta radiowa kosztuje ok. 100 zl.

Antene mozna wymienic na tzw. porzadna.

Pozdrowienia
  Piotr Luczak
  luczakp_at_doskomp.lodz.pl