Re: Zoom V34I pytanie

Autor: Albert Geres (pw_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 18:36:19 MET

On 27 Nov 1996 22:53:09 GMT, "Robert Kowalski" <robek_at_it.com.pl>
wrote:

>Ja takze nie mam takiego efektu ale mam za to inny, mianowicie bez wzgledu
>na ustawienia glosnosci modemu nie mam dzwieku przy wybieraniu numeru.
>W rejestrach W95 juz grzebalem i wszystkie stringi sa prawidlowe.
>
>Jedyny dzwiek jaki slysze z modemu to ,5sek sygnal linii i koniec.
>
>Czy ktos wie jak temu zaradzic?

W pliku mdmzoom.inf trzeba znależć ciąg zanaków ";" (średnik w
cudzysłowach) i zmienić go na "" (pusty cudzysłów). Następnie trzeba
od nowa zainstalować modem (Zoom 34i).
Nie wiem kto popełnił tutaj błąd czy MS, czy Zoom. Po wywaleniu
średnika wszystko u mnie działa. Ten problemik występuje zarówno w W95
jak i w NT 4.0. W obydwu przypadkach trzeba wywalić średnik z linijki:

HKR, Settings, DialSuffix,, ";"

w pliku MDMZOOM.INF.

pozdrawiam